کودتا علیه جید
نوشته شده توسط : rshaole

کودتا علیه جیدنفریت آسیب بزرگ حاد، ما باید داروهای پیشگیرانه را. بیماران نفریت با مهم ترین چیز برای جلوگیری از عفونت، ورزش بیشتر، توجه به بهداشت و غیره. فقط به حساب این بخش از زندگی، تا که به طور موثر جلوگیری از نفریت.

در زمستان به گرم نگه داشتن

تحقیقات نشان داده است که در فصل زمستان، زوال عملکرد کلیوی بیمار از هر فصل دیگر، عمدتا به دلیل انقباض عروق در دمای پایین، فشار خون شروع به پریدن کرد به منظور کاهش میزان ادرار، توانایی انعقاد خون، آسان است را به یک وضعیت از کلیه است.

2، آیا داروهای لمس نمی

بسیاری از مسکن، داروهای سرماخوردگی و گیاهان دارای سمیت کلیوی، با توجه به داروهای تجویزی به منظور درک عوارض جانبی آنتی بیوتیک تجویزی، مسکن.

3، درمان سرماخوردگی

اگر شما رفت سرد دوباره، و یا بعد از سرماخوردگی، فشار خون بالا، ادم، راه حل حباب ادرار، بهتر است برای پیدا کردن یک نفرولوژیست برای تست.

4، بیش از حد غذا خوردن نیست

خوردن پروتئین و نمک زیاد بار در کلیه را افزایش می دهد. علاوه بر این، نوشیدنی های ورزشی حاوی الکترولیت ها و املاح، بیماری کلیه، که باید مراقب باشید از این نوشابه ها است.

5. مراقب باشید، التهاب لوزه مکرر

گلو و یا لوزه عفونت استرپتوکوکی، لازم است تا درمان بودند، در غیر این صورت به راحتی به التهاب کلیه ها منجر شود.

6، مدیریت دیابت و فشار خون بالا

کنترل ضعیف فشار خون، دیابت بیش از حد طولانی می تواند سخت شدن رگها، که متشکل از میلیون ها نفر از مویرگ کلیه توپ، فشار خون، سطح قند خون کنترل خیلی خوب نیست، کلیه ها بد به سرعت باعث.

7، مصرف الکل در حد متوسط

احتباس ادرار در مثانه، از آن آسان است به نژاد باکتری ها، به عنوان بعد از قفل کردن فاضلاب، باکتری می تواند کلیه از طریق حالب آلوده.

8، در درمان سنگ های ادراری

حساب دیفرانسیل و انتگرال ضرری ندارد به این معنی بهبود نیست، به خصوص سنگ حالب می هیدرونفروز، برای مدت های طولانی، آسیب به کلیه ها هستند از آن به طور کامل آگاه نمی شود.

9، نوشیدن آب چاه و آب رودخانه تمیز نیست، زیرا هیچ سرب، کادمیوم، کروم و سایر فلزات سنگین بیش از حد بالا است و آسیب کلیه ها.

10، بازرسی های دوره ای

ترجیحا هر شش ماه به ادرار و ازت اوره خون و کراتینین آزمون، زنان باردار خواهد بار در کلیه را افزایش می دهد، عملکرد کلیه باید تحت نظارت برای جلوگیری از مسمومیت آبستنی اورمی تبدیل شده است.





:: برچسب‌ها: یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815